Friday, February 17, 2012

KEMBARA AYUTTHAYA III 4-7FEB2012 – DAY 3

DAY 3: 6 Feb 2012 (HatYai-Da Nok)

Hari ke 3. Kalau ikut perancangan asal, hari ni kita orang akan move ke Pak Bara untuk stay 1 malam kat situ tapi atas sebab-sebab teknikal yg tak dapat dielakkan, terpaksa kita ubah plan. So, bincang punya bincang, kita orang decided untuk move ke Da Nok dan stay kat sana 1 malam.

Selepas check out, kita orang breakfast dulu kat restoren semalam dan kemudian move ke Da Nok. Ride pun santai je sambil menikmati pemandangan dan juga ambik gambar.

utoman bergambar dgn peminatnya....jantan ke pompuan aku pun tak tau ni..

Sampai di DaNok tengok jalan ke checkpoint memang jemm teruk. Maybe ramai orang nak balik kut. Cuaca pun memang panas giler. Kita orang terus cari hotel yg sesuai untuk check-in dan rest sekejap. Lepas mandi, kita orang keluar lunch dan shopping….

sampai Da Nok

cari kedai makan..

makan time...

shopping time...

md faz nak beli pistol..

cuba teka sapa?

Balik dari shopping, semua dah penat. So, rest sekejap, mandi, then jam 8.30 mlm turun untuk dinner. Dinner pun makan yg simple je. Aku makan pulut ayam je. Lepas makan pusing-pusing tengok apa yg ada. Tengah pusing-pusing, ada pertunjukan bunga api free. Hehe maybe sambut Cap Goh Meh kut. Aku pun tak pasti.

Selepas tengok bunga api, kita orang balik tido. Sebab dah takde aktiviti and dah takde duit. Hahaha….lagipun esok long ride nak balik KL.

No comments:

Post a Comment